Happydevil Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har kjørt moped en stund og har tenkt å kjøpe en lett og jeg vennen min kjørte en og den gikk som en kule. Helt utrolig. Veldig god fart. men er det mye forskjell som på moped? Samme giring og sånn? Er flink til å kjøre men bare håper ikke det det går vekk når jeg kjøper det. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Lett sykkel kjøres på akkurat samme måte som moped, med akkurat samme giring. Du trenger derfor ikke å være redd for å "miste" mopedkunnskapen din. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis du synes mopeden gikk bra... Bare vent til å trimme en lett sykkel du Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hvis du synes mopeden gikk bra... Bare vent til å trimme en lett sykkel du Kjørte en Husqvarna 125 cc den var veldig rask Fikk skikkelig rykk når jeg dro speeden helt ned. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hvis du synes mopeden gikk bra... Bare vent til å trimme en lett sykkel du Kjørte en Husqvarna 125 cc den var veldig rask Fikk skikkelig rykk når jeg dro speeden helt ned. Menne, mopeden min går i 60kmh og da er det helt vanlig ikke mye vind osv men på den letten føles det ut som at jeg kjører veldig fort selv om det går veldig seint, hvorfor det? :S Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er mopeden din liggesykkel/kåpesykkel kanskje? Husk at med Husqvarnaen får du masse vind på deg, siden det er lite med vindskjermer som beskytter deg. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Er mopeden din liggesykkel/kåpesykkel kanskje? Husk at med Husqvarnaen får du masse vind på deg, siden det er lite med vindskjermer som beskytter deg. Men er det ikke veldig vanskelig da siden du får skikkelig trykk mot deg når du kjører i stor fart? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Neissa.. hva faen, er jo bare i 80 uansett. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Neissa.. hva faen, er jo bare i 80 uansett. Effektannleg/plomba er tatt på den så den går i 120. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jo, men fartsgrensen på de fleste landeveiene er 80.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå