reef91 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Takk for tipset Noitfun! Dette er noe jeg har tenkt på også, men jeg bestemte meg for å bli godt kjent med kameraet og kit objektivet først å lære meg teknikker o.l før jeg invisterte i et nytt objektiv Lenke til kommentar
noitfun Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Helt klart lurt dette. Etter å ha brukt kit-objektivet litt så vil du bli kjent med kameraet og dette objektivet. Du lærer deg å bruke dette og vil etterhvert finne ut hva du savner og trenger. Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Takk så mye Noitfun. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Da var kamerautstyret bestilt, burde være i postkassen i morgen Gleder meg som en stor unge som skal til å få ta på et par pupper for første gang... Endret 2. september 2008 av reef91 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Syntes det var mye morsommere å ta på pupper når jeg ble stor jeg Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Hehe, byttet til en stor unge jeg. Enig med deg XD Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jimmy Boo-veskene fra Crumpler ville jeg sett på hvis jeg var deg. Tror de er fine å ha rundt livet når du går på tur + at de ser kjempekule ut Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hallo, kameraet mitt ankom på tirsdag men har liksom ikke hatt tid til å skrive før nå Kjempe fornøyd med kameraet, myye å sette seg inn i Legger ut et lite prøve bilde tatt med vidunderet jeg av min skjønne kjæreste (må skryte litt da:P) Endret 4. september 2008 av reef91 Lenke til kommentar
brut Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Pentax K20D med kit til 8300 Pentax Digitalkamera Speilrefleks K20D med DA 18-55 II http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iID=7435733 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Pentax K20D med kit til 8300Pentax Digitalkamera Speilrefleks K20D med DA 18-55 II http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iID=7435733 Og å lese tråden og finne ut i siste innlegg før man poster at trådstarter har kjøpt kamera, er selvfølgelig meget meget dumt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå