Kiro Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kommer det noen nye scifi og komi serier denne høsten? Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Knight Rider SEP 24 Eleventh Hour OCT 9 Sanctuary OCT 3 Trublood SEP 7 De nye seriene jeg har skrevet ned i margen at jeg må huske å titte på så langt hvertfall. Er vel sci-fi på en måte alle sammen. Kanskje ikke Knight Rider, selv om den bilen nok er ganske sci-fi'ish he he... mest spent på Sanctuary og Trublood. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 True Blood? True Blood er hvertfall en passe bra serie, sett piloten og den har ikke det Buffy/Angel-greiene, men blir som er en litt mer voksen ersatter. Fordi Moonlight er jo en direkte blå-kopi av Angel minus demoner og det. My Own Worst Enemy med Christopher Slater ser bra ut. Slater er en skuespiller som funker, og kan forsette å gi folk inntrykk at NBC faktisk klarer å lage noe bra nytt istendenfor å melke ut ting, jeg trenger ikke å nevne Freinds? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kanskje ikke "ny" for noen av oss, men Terminator: The Sarah Connor Chronicles sesong 2 kommer i høst, og sesong 1 kommer på DVD. Glede seg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå