Chosiso Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei. Leter etter noen artige filmer som American Pie filmene, Young people fucking osv. Noen som har noen forslag? Nakenhet osv. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Thirteen Bare Bea Hip hip hora Fucking åmål Jenter Säg att du älskar mig Ikke alle er rata som komedia akuratt da Endret 3. august 2008 av WD40 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Kids (1995) er den desidert beste og mest realistiske ungdomsfilmen jeg har sett. På en god andreplass kommer Fucking Åmål (1998). Hvis du driter i filmens kvaliteter, men kun har lyst til å se på mindreårige i seksuelt ladete situasjoner så anbefales Ken Park (2002). I samme kategorien faller forøvrig filmen Bully (2001). Larry Clark fant en oppskrift som fungerte, men glemte de viktigste ingrediensene på veien. Endret 4. august 2008 av LarsP Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Så glad at det var JEG som fikk sagt Superbad, genial film! Barely Legal kan også nemnes. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Superbad er absolutt vært å se, ja Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Smala Sussie - artig svensk komedie Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg vil også si at Superbad er verdt å se! Ellers er Roadtrip og Eurotrip litt av det samme som american pie. Typiske ungdomsfilmer med college, festing og desperate gutter som prøver og få seg noe. Du får EuroTrip / Road Trip (2 disc) til 99kr på cdon. Denne er kanskje ikke helt det du leter etter, men filmen 1958 handler om Norske ungdomer på 50 tallet. Syntes den er litt artig;) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dazed and Confused LETT! Må ses, tror jeg har sett den 5 ganger nå Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=988792 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Feil, lolidude. Han i denne tråden spørr etter College/sex/nakenhetfilmer, ungdom osv. Han i den du linker til spørr etter filmer om ungdom, men ikke college-genren. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Feil, lolidude. Han i denne tråden spørr etter College/sex/nakenhetfilmer, ungdom osv. Han i den du linker til spørr etter filmer om ungdom, men ikke college-genren. ARGH, Jævlig avansert også da. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Takker for forslag sålangt Jeg spør etter college\sex\nakenhetfilmer osv. ja. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Takker for forslag sålangt Jeg spør etter college\sex\nakenhetfilmer osv. ja. I så fall.. YPF? (Young People Fucking) ? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Like Dazed and Confused veldig godt. Noen fler filmer med samme handling? Endret 9. august 2008 av k1mzor Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 "Fast times at ridgemont high" er vel noe lignende Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Porky's, Porky's II: The Next Day og Porky's Revenge. Er noen scener i de filmene som gjør at jeg ler så tårene triller hver bidig gang. Se filmen hos Youtube Animal House er en annen favoritt, kanskje min personlige favoritt når det kommer til komedier noen sinne, John Belushi hysterisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå