Evil-Duck Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) stikkord er altså en ordlig girsjifter (ikke slik bak rattet) og clutch ! Noe som det offesielle Xbox 360 rattet ikke har. Har sikklet på G25 lenge , men dette er vel ikke til Xbox 360 ? Så om noen vet om noe skikkelig ratt , med clutch og skikkelig gir sjifter til xbox 360 hadde jeg blitt glad Evil-Duck Endret 3. august 2008 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Niks. Vi får heller håpe at det blir utviklet et bra rattsett om Forza Motorsport 3 kommer ut Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dette er det nærmeste jeg kommer iallefall. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Microsoft sitt eget ratt er det beste foreløpig, synes ikke det er så værst, men det når ikke opp til ratt som G25 såklart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Foreløpig er det vel ingen ratt som når opp til DFP rattet til Logitech ein gang Men det blir jo artig med MS sitt ratt også forsåvidt, selv om det er langt igjen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Dette er det nærmeste jeg kommer iallefall. Det hadde ikke force feedback , og det er også en ting som er meget vikti for meg. Såg at Expert hadde tilbud på xbox rattet , så tror jeg bare for prøve det. Synst bilspill blir litt tampt med bare kontrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå