Gå til innhold

Forumet blir stygt i Opera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags forum er Kvinneguiden? (hørtes ut som noe for meg)

Noe greier for jenter. :p Har bare en venninnne som aksesset det herfra, og jeg la merke til at det også er phpbb...

Ser ut som du har zoomet litt. Sjekk at zoomen er på 100% (oppi høyre hjørte på menyen, eller prøv Ctrl-scrollehjul

Nei jeg har ikke zoomet. Ser du på bildet, så ser du at skrifta i venstre kolonne er fin.

Lenke til kommentar
Ser ut som du har zoomet litt. Sjekk at zoomen er på 100% (oppi høyre hjørte på menyen, eller prøv Ctrl-scrollehjul

Nei jeg har ikke zoomet. Ser du på bildet, så ser du at skrifta i venstre kolonne er fin.

hæ? ser ut som zoom spør du meg :D

Lenke til kommentar

Hehe, så det var en hel del som sleit litt med å lære seg hvordan Print-Screen knappen funka. "Print screen knappen min virker ikke.Det er ingenting som skjer. "

Er vel ikke pent å gjøre narr av folk men jeg holdt nesten på å dette av stolen. :)

Lenke til kommentar

hæ? ser ut som zoom spør du meg :D

Vel, det er ikke zoom, og skal vi prøve å holde oss on-topic? :)

Lenke til kommentar
Knapp nummer tre fra venstre. Sånn 6.05 er hos meg, så ligger den til venstre for adresselinja.

Jeg har refreshet et par ganger da. :roll:

Jeg skreiv under tilbakeknappen, noe som du ikke quota.

Jeg veit ikke hvordan oppsett du har, men hos meg har jeg noe som heter "sideknapper". ->Innstillinger->Verktøylinjer->Vis sideknapper. Der er det en knapp som endrer oppsettet på sider til egendefinert oppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...