danilovic Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Satt og surfet forumet med Opera i går, og plutselig ble alt ikke så veldig pent: http://www.home.no/sosohal/annet/dritt.jpg Hva er det jeg har greid å få til nå? Sjekket med Kvinneguiden sitt forum (), og det funket utmerket - iaffal utseendemessig. Har også testa med IE, og det funka også. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hva slags forum er Kvinneguiden? (hørtes ut som noe for meg) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ser ut som du har zoomet litt. Sjekk at zoomen er på 100% (oppi høyre hjørte på menyen, eller prøv Ctrl-scrollehjul Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Hva slags forum er Kvinneguiden? (hørtes ut som noe for meg) Noe greier for jenter. Har bare en venninnne som aksesset det herfra, og jeg la merke til at det også er phpbb... Ser ut som du har zoomet litt. Sjekk at zoomen er på 100% (oppi høyre hjørte på menyen, eller prøv Ctrl-scrollehjul Nei jeg har ikke zoomet. Ser du på bildet, så ser du at skrifta i venstre kolonne er fin. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Data-delen på forumet til kvinneguiden rocker Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Du har skrudd på "eget modus" under tilbake-knappen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Dette skjedde hos meg også. Når jeg refresha siden ble alt tilbake til det normale Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Du har skrudd på "eget modus" under tilbake-knappen. Kan du forklare det bedre? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Knapp nummer tre fra venstre. Sånn 6.05 er hos meg, så ligger den til venstre for adresselinja. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Data-delen på forumet til kvinneguiden rocker De hadde ikke akkurat topp pc'er de forumbrukerene der! Var en som syntes at hennes Athlon 1400+ var kjempefantastisk. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvem versjon av Opera er det snakk om? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Knapp nummer tre fra venstre. Sånn 6.05 er hos meg, så ligger den til venstre for adresselinja. Jeg har refreshet et par ganger da. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ser ut som du har zoomet litt. Sjekk at zoomen er på 100% (oppi høyre hjørte på menyen, eller prøv Ctrl-scrollehjul Nei jeg har ikke zoomet. Ser du på bildet, så ser du at skrifta i venstre kolonne er fin. hæ? ser ut som zoom spør du meg Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 synes min xp1800 er kjempe-fantastisk, jeg eneste som jeg har å utsette på, passiv kjølig er foreløpig umulig Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hehe, så det var en hel del som sleit litt med å lære seg hvordan Print-Screen knappen funka. "Print screen knappen min virker ikke.Det er ingenting som skjer. " Er vel ikke pent å gjøre narr av folk men jeg holdt nesten på å dette av stolen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 skjer med meg også noen ganger Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 LOL @ data delen i kvinneguiden!!! ikke mye kompetanse der nei :o Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Ser ut som du har zoomet litt. Sjekk at zoomen er på 100% (oppi høyre hjørte på menyen, eller prøv Ctrl-scrollehjul Nei jeg har ikke zoomet. Ser du på bildet, så ser du at skrifta i venstre kolonne er fin. hæ? ser ut som zoom spør du meg Vel, det er ikke zoom, og skal vi prøve å holde oss on-topic? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Knapp nummer tre fra venstre. Sånn 6.05 er hos meg, så ligger den til venstre for adresselinja. Jeg har refreshet et par ganger da. Jeg skreiv under tilbakeknappen, noe som du ikke quota. Jeg veit ikke hvordan oppsett du har, men hos meg har jeg noe som heter "sideknapper". ->Innstillinger->Verktøylinjer->Vis sideknapper. Der er det en knapp som endrer oppsettet på sider til egendefinert oppsett. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Hum. ja. Det hjalp uansett ikke noe. Alle bakgrunnene osv forsvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå