Skog Skrike Blod Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har en Creative Zen Vision:M som jeg gjerne vil koble til bilstereo. Vet da ikke engang om det er muligt. Er det noen som kan svare meg på det? Og i så fall hvilken spiller vil dere anbefale. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er fult mulig, noen kjøper overprisede spillere, andre lager det selv. Om du tenker på å kjøpe det, hvilken prisklasse snakker vi om? 500? 20 000? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Med en spiller med USB-inngang skal det gå greit. Vanlig AUX-inngang på en spiller vil også fungere, enten via hodetelefonutgangen eller med AV-kabelen til Creative. Hvilken spiller har du idag i bilen? Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Har kjøpt bil som blir hentet på fredag. Rekner med at det sitter en ganske ordinær spiller i den. Men de aller fleste har vel AUX-inngang. Ellers hvis jeg må ha ny tenkte jeg å bruke rundt 2000kr. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg kjøpte en Pioneer-spiller for 699,- med AUX-inngang i fronten. Ikke inngang til forsterker, eller noen andre fancy greier, men den holder til mitt bruk. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346859 kan du jo se på, den har usb i front, hvilken bil er det? Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det er en Volvo 240 gl Classic, 1992-modell. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Da tror jeg det bør gå, mange nye biler har stappet inn sånne fancye midtkonsoller at det ikke går an å bytte spiller. Men du bør sjekke at det passer inn før du bestiller noe. Dessuten kan det jo hende kassettspilleren har en minijack inngang Har sett at komplett.no har en kassett, med en minijackledning som stikker ut. Altså en slags overgang fra mp3-Spiller til kassett! Aner ikke hvilken kvalitet på lyden du kan forvente osv. Men det er jo en veldig billig, og veldig lett løsning. Endret 3. august 2008 av Joakimd Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det er ikke original kassettspiller i den. Vet det er en CD-spiller, men ikke hvilken Rekner med de fleste spilleren har AUX-inngang, vil det da fungere med denne kabelen mellom MP3 spiller og CD-spiller? Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Det skal funke bra ja, eller med http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=349976 om den har inngang(utgang?) for 3,5mm minijack. Endret 3. august 2008 av Joakimd Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Bare hyggelig du får se å få rapporttert om hva som sitter i bilen Endret 3. august 2008 av Joakimd Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det går også an å koble mp3-spilleren direkte til en forsterker med en minijack-2xphono kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå