Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Når jeg er på mitt eget nettverk så hopper det ut og inn ut og inn ut og inn hele tiden.. dette skjer også noen ganger på andres nettverk.. jeg må vente opptil 1-4 timer får nettverket ikke hopper mer. Hva kan jeg gjøre? haster veldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sitter du langt fra ruteren? Er det trådløst nett eller kablet du bruker? re-installer og oppdater driverne til pc-en og se om dette hjelper deg. Vis du sitter langt vekk fra ruteren eller laster noe så kan det skape problemer med hastighet og kontakt. Vis ikke dette hjelper ring ditt du kjøpte pc-en og forklar problemet så må du nok sende inn pc-en kanskje for og få det fikset. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det kan være et par ting som gjør at nettet er svært ustabilt. Om du kjører på kabel, så sjekk med en annen kabel. Om du derimot er på trådløst, så bytt sendingsfrekvens på den trådløse delen. Mest sannsynlig står den på auto eller kanal 11 (2400mhz). Om det er flere med trådløse nettverk i området er det god grunn til å anta at alle kjører på auto. Da blir det kræsj, routerne konkurrere med hverandre om å sende signalene og de blir forstyrret. Endre kanal til f.eks 2. Det gjorde jeg og den trådløse hastigheten gikk veldig opp, samtidig som at nettet ble stabilt. Jeg hadde også engang en problem router. På kabel var alt fint, men trådløst var et sant hel***. Vet ikke om dette var noe til hjelp for deg, men jeg anbefaler deg å skrive så teknisk inngående som du klarer. Beskriv tilkoblingene du har og evnt feilmeldinger, hva som skjer når du detter ut etc. Prøvd forumet på Mac1? Vet de ikke er særlig teknisk oppegående der, men du kan jo prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ok takk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sjekk strømspare egenskapene på nettkrtet ditt også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå