Philo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 3 ord i tittel!! Abstrakt bilde nummer to, også dette tatt med Sigma 105mm f/2.8 Selv liker jeg fargene og den skitne nettingen i dette bildet godt, hva er gjærdet inne tro? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Det er abstrakt, men det er et eller annet med linjene som krasjer for mye for meg. Eller for lite for denslags skyld. Men det er ingen dårlig ide. Skarp/uskarp-tanken fungerer på motivet, men motivet gir meg litt for mye å jobbe med visuelt. Edit: Har kikket litt på bildet på ny, og synes at jeg overdrev litt i det jeg skrev istad. Plutselig dukket det opp nye linjer som gjør at jeg liker det likevel. Endret 2. august 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Philo Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg forsøkte å få en tilnærmet tredeling av bildet i høyre kant i den grad motivet tillot det. Selv liker jeg som sagt fargene, og hvordan det grå feltet holder mer eller mindre samme diagonal som den nederste diagonalen på nettingen. For meg personlig er dette ett av bildene jeg anser som mer vellykket. Ikke at jeg kan påberope meg å være noen objektiv dommer Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvis jeg skulle tatt et slikt bilde så ville nok jeg ha lagt fokus på piggen til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå