Gå til innhold

BK: The Coil

Philo

Anbefalte innlegg

Det er sommerferie, og selv om jeg tar lassevis av bilder blir det lite nett og forumsurfing. Men skal nå slenge ut et par nye resultater av noen dager med vandring og leting etter potensielle motiver...

Tatt med Sigma 105mm f/2.8

post-158904-1217718118_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En coil. Jaha. Og hva skal du med den?

Bildet er fint det. Du har klart å lage noe dekorativt ut av den ved å leke litt med dybdeskarpheten. Og det fungerer. Ikke noe å la seg rive med av, men noe som tåler å bli rammet inn. Men signaturen (som er blant de beste alternativene vi har sett) ser ut som en feil i bildet når du myser på det. Det er ikke bra.

Lenke til kommentar

Takker for respons =) Signaturen driver jeg å eksperimenterer litt frem og tilbake med når det gjelder størrelse og opacity. Skal være enig i at dette er ett av bildene den kunne vært bedre på når du nevner det.

Som du sier er nok ikke bildet materiale for utstilling i et galleri, men nå som jeg har funnet "min nisje" blir vel resultatene forhåpentligvis mer slående med tiden =)

Lenke til kommentar

Bildet er så simpelt, med så lite å feste blikket på, men likevel veldig pen å se på! Jeg likte det :)

Pirk: Angående signaturen er det som PMnormal sier. Signaturen er veldig dekorativ i seg selv men blir forstyrrende i dette bildet da de tynne, skarpe og detaljerte linjene ikke harmonerer med det "myke" motivet. (hvis det går ann å si det). Egentlig er jeg ikke så nøye på om det er signatur på bildet eller ikke, og synes den du bruker er veldig flott men jeg fikk en forstyrrende reaksjon når jeg åpnet bildet så jeg synes det var verdt å kommentere.(mulig det også kan ha noe med balansen i bildet å gjøre)

Men alt i alt, dekorativ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...