Tullballj Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei! Jeg har en nokia n95 som har gått i bakken. Resultatet er at knappen på siden som regulerer volumet og zoomen bare virker en vei, så jeg har lyst å få fikset den. Noen som vet om et raskt, rimelig og seriøst verksted i Bergen? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg vet om et sted i Åsane ved siden av Ikea lageret. Husker ikke hva det heter, men jeg ble anbefalt der når jeg knuste skjermen på mobilen min en gang. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg vet om et sted i Åsane ved siden av Ikea lageret. Husker ikke hva det heter, men jeg ble anbefalt der når jeg knuste skjermen på mobilen min en gang. Norsk teleservice, har brukt de selv flere ganger og er fornøyd Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Norsk Teleservice De er raske og gode. Selv nå i fellesferien har Nokia og SE ikke tatt mer enn en ukes tid. Endret 3. august 2008 av HaraldCL Lenke til kommentar
Professional Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du kan få det fikset hos network norway, de ligger over puddefjordsbroren til høgre for den atte med gamle netcom bygget. Jobber 2 hyggelige repartører der. Spør i tele buttiken deres, de har de fleste deler på lager til populære modeller. Lenke til kommentar
Sonic82 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Nordialog Systemcom i Damsgårdsveien 90 tar imot all Nokiaservice. Lokalt verksted. Ofte ferdig på 2-3 dager Googlemaps Street view Endret 28. april 2010 av Stargo Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 http://maps.google.no/maps?hl=no&source=hp&q=damsg%C3%A5rdsveien+90+kart&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Damsg%C3%A5rdsveien+90,+5058+Bergen&gl=no&ei=8UkfS7uzIIjj-QaZiLXXDA&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CA0Q8gEwAA Tror ikke det har så mye for seg å svare på en tråd fra 2008. Lenke til kommentar
Sonic82 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 http://maps.google.no/maps?hl=no&source=hp&q=damsg%C3%A5rdsveien+90+kart&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Damsg%C3%A5rdsveien+90,+5058+Bergen&gl=no&ei=8UkfS7uzIIjj-QaZiLXXDA&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CA0Q8gEwAA Tror ikke det har så mye for seg å svare på en tråd fra 2008. Sikkert nytting info for mange Nokiabrukere i 2010 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå