Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ALLE spill lagger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eeeehhh... å påstå at laptop ikke funker til spill er piss. Kjerringa har en laptop til 7000,- og den drar spill som bare det.

Men en laptop med 1GB minne, CELERONprosessor og integrert intelgrafikk kan man ikke forvente drar noe som helst.

Lenke til kommentar
eeeehhh... å påstå at laptop ikke funker til spill er piss. Kjerringa har en laptop til 7000,- og den drar spill som bare det.

Men en laptop med 1GB minne, CELERONprosessor og integrert intelgrafikk kan man ikke forvente drar noe som helst.

Tror ikke noen sier at laptoper ikke drar spill, men du får selvfølgelig mye mer for pengene i stasjonær. :)

Lenke til kommentar

Sorry man, men denne maskinen kan nok rett og lsett ikke spille noe krevende spill med god flyt.

Grunn #1: GPUen din (eller skjermkortet på folkemunne) er blandt de aller billigste og mest uegnede til spill. Den chippen er kort sagt beregnet hovedsakelig til å vise 2D grafikk. Den er totalt uegnet til mer krevende 3D spill.

Grunn #2: CPUen din er så-som-så. Den er grei nok til kontorbruk, men ikke stort mer.

Hvis dette var en stasjonær hadde jeg annbefalt at du investerte i et rimelig skjermkort som faktisk egnet seg for spill, men i og med at det er en bærbar så er oppgraderingsnulighetene sikker både meget begrenset og dessuten sansynligvis veldig dyre dersom det faktisk går ann å gjøre.

-Stigma

Lenke til kommentar
Da får jeg kjøpe ny pc da.. ;p

Hvordan bærbar pc bør jeg kjøpe som drar de fleste spill? Hvordan er best i min prisklasse?

Max 10.000,-

Må du ha en ny bærbar? Hvorfor ikke bruke din gamle bærbare til kontorarbeid o.l,så kjøper du en stasjonær til spillbruk.

Lenke til kommentar
Sjekk www.zepto.no, de har bra bærbare pc'r som er billige, tipper du får noe til ca. 10 lapper.

Hvis man IKKE klarer å finne en laptop når man har 10 lapper, da blir jeg meget imponert :p

Snakk om en brukbar game-laptop vel å merke

Lenke til kommentar
Som "morten k" skrev litt over....: hvorfor MÅ du ha laptop?? du har jo allerede en laptop du kan bruke til jobb/skrive dokumenter osv. kjøp stasjonær!!!

Stasjonær gir bedre ytelse ja, men det er noe med det at er en "bærbar pc". Det er mye lettere å ta med bort til en kompis for lane litt der, for så lett pakke den sammen igjen å dra hjem igjen. Man trenger ikke sitte foran et skrivebord, man kan f.eks surfe i en sofa eller slappe av i senga og se på en film. Det at man har alt i ett og det er lett å ta den med seg gjør bærbare veldig attraktiv, men det har selvfølgelig sin pris, bokstavelig talt og ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...