whreet Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei! Jeg har et problem med dell'en pc min. jeg satt å spilte cs også kom det opp en bluescreen. når bluescreen kom opp, bare restarta jeg pc'en min. Når jeg restarta pc'en min kom dette opp: Primary drive 0 not found. Under dette kom det opp: strikeF1 to retry boot, F2 sor setup utylity. Jeg har trykket F1 opp til flere ganger men ingenting skjer. ABsolutt ingenting! Deretter prøvdve jeg å trykke F2, da kom det opp en sånn dell manager. Når jeg kom hit trykket jeg på drive configuration. Dette stod på disket drive A: 3.5inch 1.44mb. Resten stod på off. På forhånd takk! Hilsen en som virkelig trenger og ønsker hjelp! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Står harddisken din koblet i skikkelig? edit: Om resten stod på off? Hvilke andre "står der" ? Aner ikke med dell jeg, men om man har en slags mulighet for å 'skru av' harddisken. Det du kaller Dell manager er antakelig BIOS btw Endret 2. august 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
whreet Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 sata primary drive - off sata secondery drive - off primary master drive - unknown device primary slave drive - off secondery master drive - cd-romdevice secondery slave device - unknown yde drive udma - off hvis jeg skrur alle på auto så blir alle unknown device Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Står disken skikkelig i? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 jeg vet ikke hvordan hardaisken ser ut, men jeg leste et eller annet sted at den ikke var insatallert. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Nå har jeg fikset harddisk problemet tror jeg, jeg får iallefall kommet inn til der man velger bruker, og det tokk 15 min! Nå prøver jeg og logge inn det tok en halv time, noen som vet hvorfor? Fortsatt så står harddisken på "unkown device" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå