MaKo0 Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jaja, ser ikke ut som jeg er den første som trenger hjelp med battlefield... Men men, her er problemet mitt: Jeg legger inn spillet (ikke noen problem) rebooter og tryker på "play". Bf logoen kommer opp og det blir svart skjerm, haha tenker jeg det funker. Men der tokk jeg veldig feil for etter 2 sec med black skjerm står jeg i desktopen igjen!! Noen som vet noe?? Ps: har nyeste skjermkort drivere og directx 8,1.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 fortell litt om deg selv da.. ups.. glemte at jeg ikke sjekka damer på irc nå.. fortell litt om maskina di. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Regner med at du har installert siste patch? Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 ok.. OS: Win XP pro Cpu: 1.5 ghz amd Hovedkort: Msi kzt turbo (via kt133a chipset based) Skjermkort: Msi Geforce 2 TI pro 64 mb ddr.. (jada.. vet det er litt gammelt) ja mer trenger du vel egentlig ikke og vite.. som dere ser fyller den alle punkter som spillet krever. Edit: ja siste patch er installert, men det hjelper litte når jeg faktisk ikke kommer inn i spillet Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Sjekk 2 ting: 1. Gå inn i videodefault.con fila og forandre allowallrefreshrates fra 0 til 1 (åpne den i wordpad og save forandringen) 2. Sjekk at BF exe'n ikke er satt til å kjøre i 98/ME kompabilitetsmodus...det gjorde at jeg fikk samme feil en gang. Det er normalt at BF er satt standard til å kjøre i 60Hz og ikke vil akseptere høyere refreshrates uten å forandre den linja i videodefault.con filen. Da får du den feilen at BF starter opp og hopper tilbake til desktop etter ett par sekunder med medfølgende "pling" Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 wow... tusen takk det funker nå takk for svarene alle.. Roguefreak mest da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå