raWrz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jaj du leste topic? tenker på utenlanske butiker med godt utvalg og ikke så dyre Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 performance-pcs.com petrastechshop.com sidewindercomputers.com aqua-pcs.co.uk chilledpc.co.uk dangerden.com (er litt usikker på om adressen er rett) ekwaterblocks.com vcore.dk de jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 noen anelse når blokka/ene kommer ut? samtidig med 4870X2 eller senere? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Max 1 måned etter. Men slike som aquacomputer får kort tidligere enn vi private får dem slik at de bruker å være rimelig raske med nye blokker sammen med danger den. Hva Ek angår er jeg usikker. Med de siste 260 og 280 fra nvidia utlovet han som driver ekwaterblocks dusør til den som kunne skaffe han et kort raskest. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 ok fikk jeg den infoen jeg trenger takker Lenke til kommentar
s0und Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ikke noe problem;) Skulle jo tro at 260 og 280 kortene har samme layout som 9800 GTX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå