Gå til innhold

Portrett\modellfotografering med bare en god blitz?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, såg en eller anne youtubevideo av en som lagde noe papp der ble strikket fast til blitzen og fikk lyset spredd mer på den måten, noe i den gaten da kanskje?

beklager min skrivesnøvling... hadde litt fest her isted :p

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Ok, såg en eller anne youtubevideo av en som lagde noe papp der ble strikket fast til blitzen og fikk lyset spredd mer på den måten, noe i den gaten da kanskje?

beklager min skrivesnøvling... hadde litt fest her isted :p

 

link?

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
Ok, såg en eller anne youtubevideo av en som lagde noe papp der ble strikket fast til blitzen og fikk lyset spredd mer på den måten, noe i den gaten da kanskje?

beklager min skrivesnøvling... hadde litt fest her isted :p

 

link?

Herregud, skjer med den linke nå da ??

link

 

Jau, jeg tenkte jeg bare skulle gjøre det safe og ikke eksperimentere med altfor pripne utålmodige damer som forventer at jeg skal gi den pro bilder :p

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Det fungerer overraskende bra.

 

eg tror ikkje folk som mener at et A4 ark overhode har prøvd andre løsninger. Man er for gjerrig, og da bør man ikkje forvente mere. Jeg har testet det meste innen blitsdiffusere, og mot et A4 ark. Og forskjellen er ENORME PÅ VELDIG MYE.

 

Nå er fokus på reflektorer, noe som virker veldig spennende og lovende. Veldig billig, og gir gode resultater.

 

Han tosken på youtube har ikkje såvidt jeg sett på videoene postet noen resultater overhode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...