dj_vega Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei, har klart å knukket gass pedalen på gass/bremse boksen. Jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt nye. Men rattet heter Logitech Formula Ex. Tenker på å enten kjøpe selv pedalene eller hele boksen. Har liksom ikke lyst å kjøpe helt nytt ratt igjen til 800kr... Mvh: Tor Erlend Olsen Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei, har klart å knukket gass pedalen på gass/bremse boksen.Jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt nye. Men rattet heter Logitech Formula Ex. Tenker på å enten kjøpe selv pedalene eller hele boksen. Har liksom ikke lyst å kjøpe helt nytt ratt igjen til 800kr... Mvh: Tor Erlend Olsen Har liggende et svært lite brukt Logitech Momo Racing ratt og pedaler. Har ikke stol og projector lenger og bruker det derfor ikke. Sjekk ut testen under og si ifra om det kan være interresant. Rattet er garantert en bedre deal for deg istedet for å kjøpe nye pedaler til det eksisterende rattet ditt. Kompatibelt med både PC, XBOX og PS http://www.gamer.no/artikler/logitech_momo_racing_force/3212 Endret 26. august 2008 av DarkZun Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Takk for svar. Jeg har funnet en butikk i stavanger som gir meg halv pris på nytt ratt. Da betaler jeg bare 300kr. Jeg har også funnet pedal sett på amazon. Men jeg er under 18 og dermed kan jeg ikke handle med mindre jeg kan gjør det VIA noen andre... Jeg tviler ikke på at det er bra til prisen, men til mitt bruk er det feil. Jeg liker ikke sånne formel1 og lign spill. Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå