zeeroo-x Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 formaterte å den funker fint igjenn. men nå er det et nytt problem. vifta står bare på 40% uansett temp.. hvordan får jeg den til å gå automatrisk igjenn? Trenger hurtig svar Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 formaterte å den funker fint igjenn. men nå er det et nytt problem. vifta står bare på 40% uansett temp.. hvordan får jeg den til å gå automatrisk igjenn? Trenger hurtig svar Du har installert drivere? Lenke til kommentar
zeeroo-x Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 JA jeg lasta ned en sånn programvare fra nvidia der du kunne klokkke og strille viftehastigheten men dette var før kortet begynte å bli rart så når jeg formaterte ble det programmet borte men det virker såm at den har fucka borti automatisk viftestyringen elns Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Alle drivere blir borte når du formaterer, altså må de installeres på nytt. Lenke til kommentar
zeeroo-x Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Alle drivere blir borte når du formaterer, altså må de installeres på nytt. har instalert den nyeste driveren fra nvidia.com Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Åh, er det ikke noen funksjon for å stille viftehastigheten der? Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Link Dette hjelper alltid, så koffø bruker du det ikkje? Finst jo utallige folk som har spurt det samme som deg, eller nettsider som har "quick guide" på "how to" Lenke til kommentar
zeeroo-x Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 LinkDette hjelper alltid, så koffø bruker du det ikkje? Finst jo utallige folk som har spurt det samme som deg, eller nettsider som har "quick guide" på "how to" Hei du det kan dikkert hende at d hjelper men linken din hjelper meg ikke noe serlig. sjekk den: ERROR Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 LinkDette hjelper alltid, så koffø bruker du det ikkje? Finst jo utallige folk som har spurt det samme som deg, eller nettsider som har "quick guide" på "how to" Hei du det kan dikkert hende at d hjelper men linken din hjelper meg ikke noe serlig. sjekk den: ERROR Tror det er google vi snakker om her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå