Rakn Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har tenkt meg å kjøpe meg en racersykkel, men jeg finner ikke noen sykler som passer til meg, og som er i riktig pris. Er det noen som vet om noen steder der det finnes? Jeg er 148 høy og leter etter sykkel i prisklassen 4000 - 5000 Kr. Vet ikke om man får så mye for den prisen men....Snilt om noen kunne ha hjulpet meg Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvilken butikk skal du kjøpe hos? og hvilke merker fører de? Lenke til kommentar
Rakn Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hvilken butikk skal du kjøpe hos?og hvilke merker fører de? Det er egentlig ingen spessiele butikker jeg skal kjøpe den hos. Har tenkt til å kjøpe syklen der de har den passer og er i riktig pris. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 på nettet kan du finne denne: http://bikeshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=3537 Ellers vil jeg anbefale deg å stikke innom nærmeste sykkelforhandler og se om de har noen tilbud... Lenke til kommentar
Rakn Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 på nettet kan du finne denne: http://bikeshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=3537 Ellers vil jeg anbefale deg å stikke innom nærmeste sykkelforhandler og se om de har noen tilbud... Okei. Takk for at du svarte meg! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis du finner deg en sykkel så kan du jo si det her, kan jo komme med nyttige tips/anbefalinger om den før du kjøper, om du synes det kan være nyttig Lenke til kommentar
Rakn Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hvis du finner deg en sykkel så kan du jo si det her, kan jo komme med nyttige tips/anbefalinger om den før du kjøper, om du synes det kan være nyttig Ja det kan jeg;) Sykler du eller? Hva sykler du isåfall og hvordan sykkel? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg sykler på landeveis-sykkel, har ikke den mest ekslusive sykkelen, men den funker alikevel vel veldig bra! Har en Bianchi c2c nirone alu med 105 girsystem, er selv 172cm høy, bruker vel rammestørrelse 54(tror jeg)! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg var nylig i samme situasjon, og valgte en Marvil hybrid city sykkel. Det er en behagelig sykkel som er satt sammen med gjevnt gode deler, og den er komplett (har støtte, skjermer, og bagasjebrett). Koster 5500,- det vil si litt over ditt budtskjett men jeg mener nå heller det enn å få en sykkel med dårlige deler man bare irriterer seg over. Har kompletter den med en god hjelm (ked spirit, til 699,-) god sykkellås (ABUS granit x plus 54 til 799,-), og en god frontlykt (led lenser pro focus t7 til 499,- og sykkelholderen ll7799 til 90,-). Baklykt følger med sykkelen, må bare putte inn batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå