Gå til innhold

BK: En ond wannabe veps

sn0dig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer mest på er hvordan ei flue kan bli til en ond veps. Ellers synes jeg bildet var bra.

Det jeg lurer på er hvordan du får det der til å bli en flue? Hvis det skal være en flue så er det isåfall en veldig unormal flue som ser ut som og oppfører seg som en veps.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er hvordan du får det der til å bli en flue? Hvis det skal være en flue så er det isåfall en veldig unormal flue som ser ut som og oppfører seg som en veps.

Det er jo nettopp det som er poenget med blomsterfluas drakt. Den kamuflerer seg som en veps.

Lenke til kommentar

Dette er nok ingen veps, men en blomsterflue som sagt. Du ser det veldig tydelig på øynene. En veps ser mye skumlere ut.

Over til bildet: Liker ikke at det er tatt oven ifra, da det virker lite gjennomtenkt. Bilder tatt på insektetes nivå er ofte mer spennende, da man ser mer av selve insektet, og man skjønner tydelig hva som er motivet. Nå er det et bilde av en blomst hvor det "tilfeldigvis" sitter en flue. Tror bildet kun hatt mye potensiale hadde det vært tatt fra siden, mtp. insektet og et kult underlag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...