Fapse Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Hei Den bærbare pc'en min slo seg plutselig av da jeg var inne i Windows og viste bluescreen. Når jeg starter pc'en på nytt når den å bli ferdig med det Windows ikonet som loader, men så kommer bluescreen og restarter seg Dette skjer da hele tiden og kommer derfor ikke inn i Windows. Noen some hvet hva dette problemet kan skyldes. Noe jeg kan gjøre for å få den til å fungere? Takker for svar Endret 2. august 2008 av henrik343 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Prøv å reparere windows-installasjonen din Pleier som regel å funke, evnt reformat. Enkel prosess om du ikke har noe å ta backup av (men det har du sannsynligvis ) Lenke til kommentar
Generic Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 følger ofte med en cd med drivere når det gjelder bærbare. Berre å sette inn cd'n, og innstalere. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ja, om den er satt til å starte fra CD-rom, så. Ellers så du gå i BIOS og endre boot order Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Problemet er løst Starta maskinen i sikkerhetsmodus og tok sånn systemgjennoppretting og satte maskinen tilbake til 1 august. Det virka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå