konduktans Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har en pc med vista og nero på, og jeg har *kremt* kjøpt en film i .avi format som jeg vil ha på en DVD som jeg kan spille i DVD-spilleren. I går klarte jeg faktisk å brenne en annen film jeg hadde ehm... kjøpt(men ikke spør meg hvordan) og da fikk jeg sånn fancy meny og hele pakka. Men jeg vil brenne en film i dag også, og det irriterer meg noe så inni granskaugens mye at jeg ikke klarer det! Some help please? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg aner ikke hvilken versjon du bruker, men hos meg gjør jeg det slik: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Hmmm men da må man ha sånn video ts og slikt ellers så går det ikke! Kan jeg få en steg for steg guide på nero 8? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hmmm men da må man ha sånn video ts og slikt ellers så går det ikke! Kan jeg få en steg for steg guide på nero 8? Mange fine guider på youtube. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Link? Vil helst ikke bruke masse forskjellige programmer. Var litt derfor jeg posta her. Tenkte på en måte at noen kanskje kunne si meg hvordan man på en enkel måte fikk brent ut en DVD-film?? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg trenger da ikke ha noe video_ts for dette. Her kan jeg legge til avi, mpg, wmv eller hva jeg vil. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hater Nero. Det er så mye dritt som følger med man ikke har bruk for som forsøpler maskina, og de skal ha penger for det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Visste ikke at jeg måtte bruke nero vision. Men så feil kan man ta Fikk det forresten til. Veit ikke om det funka, men ut på DVD-en ble det ihvertfall sendt Angående pris, så kan jeg ikke akkurat si at jeg kan slå meg på brystet og si at jeg betalte for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå