nYkk Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) det har seg sånn at når jeg skal spelle Gta over nett, så kommer denne feilmeldingen opp, Your Router/NAT is too stricted. lissom, wtf ? Vil spelle over nett! EDIT: er det seriøst ingen som vet åssen jeg fikser dette ? :S Endret 3. august 2008 av MainG Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Venta i ett par dager nå. Ingen som vet noe ?? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 For å fullstendig unngå NAT-problemer kan du forsøke å koble deg direkte til modemet. Da burde det funke og dersom det faktisk gjør det, så betyr det at den enheten du er koblet til før modemet har port forwarding-issues. Noe som da må fikses. Det skal også sies at nettrafikk over PS3 er skikkelig sugent. Går tregt som fy og jeg mistenker også at trafikken går gjennom Sonys proxy-servere av en eller annen grunn. Noe som gjør at det går enda tregere. Et eller annet er det ihvertfall for hastigheten er skikkelig røv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå