Gå til innhold

Kjøpe nytt skateboard til maks 1000,- i Oslo

Anbefalte innlegg

Halla! :)

Noen som har forslag til gode nybegynner skateboards til (helst) maks 1000,- kjøpt i Oslo?

Har minimal skate-erfaring, men en god del på snowboard... Klarer vel knapt Ollie.

EDIT: Til en veldig bra pris, med god begrunnelse og kort leveringstid kan jeg vel med nød og neppe kjøpe fra nettet også. :p

Endret av -Jungeldyret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har forslag til gode nybegynner skateboards til (helst) maks 1000,- kjøpt i Oslo?

Har minimal skate-erfaring, men en god del på snowboard... Klarer vel knapt Ollie.

Du må vell opp i 1500kr ca, men da kan du velge og vrake i hva du vil ha av merke på brette... dra på what's up eller jean tv på arkaden eller så har du srfsnosk8 ved vika parkeringshus..

Lenke til kommentar

Du må vell opp i 1500kr ca, men da kan du velge og vrake i hva du vil ha av merke på brette... dra på what's up eller jean tv på arkaden eller så har du srfsnosk8 ved vika parkeringshus..

skate for å ha det gøy med venner. tar altidl itt tid i starten så ikke gi opp med engang.

Lenke til kommentar

Jaja, grunnen til at jeg kjøper brett er jo for at jeg skal gjøre det med venner! :)

Har en kompis som også akkurat har kjøpt brett (men til 600 i en skateshop i Spania^^), så blir ikke "frakjørt"..

EDIT: Men ingen tips til hvor jeg bør kjøpe, heller? Jean TV eller surfsnosk8, eller?

Endret av -Jungeldyret
Lenke til kommentar

Du finner completes til helt grei pris i butikkene også, bla whitewater. Kjøper du et brett derifra så skal det godt gjøres at det ikke dekker behovet ditt. Når det kommer til brett og utstyr så går det veldig mye i personlige preferanser, bare ikke kjøp det aller billigste.

Lenke til kommentar
Ser her at de har en del "komplette brett", til en ikke alt for dyr pris... Er det dumt av meg å kjøpe de, istedetfor å dra til byen og kjøpe noe fra surfsnosk8?

Kan gjerne kjøpe en av de pakkene der. ser ut til at det er kvalitetstruckere og deck på de fleste av de.

edit: http://boardshop.no/sider/produkt.asp?id=14942 ..

Kan jo kjøpe en sånn og gå bananas med fargestiftene også. Mye kulere det enn å kjøpe et deck som er premade. :)

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...