Nimrad Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Siden jeg er på reisefot med bærbar PC og har begrenset med strøm tilgjengelig lurer jeg på hvilke eksterne harddisker det finnes ute på markedet som kun tar strøm fra USB og hvor store de er? Jeg har ett til spørsmål. Kan jeg kjøpe en iPod 160GB og bruke den som MP3-spiller OG ekstern harddisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja det er fult mulig og bruke en ipod på 160 gb som ekstern harddisk bare og sette den til harddisk modus eller noe itunes. glemt hva modusen heter i hodet. Jeg brukte selv en 60 gb og en 30 gb ipod som ekstern harddisk, det fungerte kjempe bra men du kanke ha filer over 4 gb lagret på dem siden Fat32 format ikke støtter det. Det fins også eksterne harddisker som bare bruker usb let etter: WD Passport Elite det fantes så mange farger og Gb størelser. 320gb, 250gb kr og 160gb prisene varierte etter fargen. Så du har mye og velge imellom. WD Passport Elite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå