Dewil Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Får feilmelding med opera 9.51 ved posting av ny post i forumet bildekritikk, feilen er You must enter a topic title longer than 2 characters Har også problemer med quick reply, får ikke skrevet noe i feltene. Mulig feilen med dette ligger i opera. har denne feilen med flere sider. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har også problemer med quick reply, får ikke skrevet noe i feltene. Mulig feilen med dette ligger i opera. har denne feilen med flere sider. Sliter også med denne. Det virker som om quick reply boksen er "gjennomsiktig", for av og til når jeg klikker i den, så ender jeg med å følge lenker til Google-ads'ene nederst på siden. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Har også problemer med quick reply, får ikke skrevet noe i feltene. Mulig feilen med dette ligger i opera. har denne feilen med flere sider. Sliter også med denne. Det virker som om quick reply boksen er "gjennomsiktig", for av og til når jeg klikker i den, så ender jeg med å følge lenker til Google-ads'ene nederst på siden. samme her.. . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tråden flyttes til tekniske tilbakemeldinger for forumet, den er poste i tilbakemeldinger til akam.no sin nyhetsside, som blir litt feil . Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 nå opplever jeg problemet med You must enter a topic title longer than 2 characters i internet explorer. WTF gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Problemet er jo som det står der: Emnetittelen må bestå av minst 3 ord. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 «Character» er ikkje det same som ord ... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Problemet er jo som det står der:Emnetittelen må bestå av minst 3 ord. vel, det fant jeg ut etterhvert.. men skriv nå skikkelig engelsk da, eller oversett det til norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg