Gå til innhold

BK: HDR 69 mod Ford Mustang hardtop


Dewil

Anbefalte innlegg

Okey.. Etter mitt første HDR forsøk har jeg knotet litt for å få til. Med detta bildet mener jeg selv at jeg har klart å få til noe som ble tøft.

 

Noen som har noe å si på detta?

 

post-26623-1217706042_thumb.jpg

 

exif:

f/7.1

4sek

14mm Sigma f2.8

 

totalt 9 eksponeringer med totalt +/-3 ev i hver retning

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærlig talt. Eieren av denne Opplandsregisterte Mustangen må få fikset skiltopphenget sitt prompte!

 

Bildet var heldigvis mye bedre enn skiltopphenget. Det ble akkurat som du hadde håp om: tøft. Men for å komme med en bitteliten kritisk bemerkning også, ser jeg noe som minner om en glorie rundt bilen?

 

Edit: Ser at jeg var litt treig, noen har kommentert det samme allerede.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
Hell yeah!!! Spilt alle eller? Ble nesten litt keen på å starte på nytt, men tar så mye tid. Og jeg liker ikke Ravenholm. :p

 

yeah.. desverre bare funnet tid til å runde 2'ern. skulle gjerne spillt litt mer enn jeg gjør om dagen. Er desverre for varmt så jeg er mer ute og tar bilder..

Lenke til kommentar
Hell yeah!!! Spilt alle eller? Ble nesten litt keen på å starte på nytt, men tar så mye tid. Og jeg liker ikke Ravenholm. :p

 

yeah.. desverre bare funnet tid til å runde 2'ern. skulle gjerne spillt litt mer enn jeg gjør om dagen. Er desverre for varmt så jeg er mer ute og tar bilder..

Greiere å spille på vintertid. Fikk begge med når jeg kjøpte Orange Box (beste pakka ever btw) og runde både Episode 1 og 2 på temmelig kort tid. Spilt Portal a? Sorry for OT. :p

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig helt feil å bare kommentere bilen her, men sjekk min avatar og dere skjønner hvor jeg er mentalt nå. Mustang-heaven.

 

Jeg er enig med de andre kommentarene at det 1. bildet var for nært. Jeg likte nok bilde to best, selv om det ikke ga meg noe spesielt utover noe av det fineste som er lagd til å rulle på vei.

Lenke til kommentar

stilig bilde... er redd det kanskje bare er litt vanskelig å komme unna...

(jeg skylder altså på HDR teknikken og bilen for å lage et automatisk stilig bilde.)

 

en himmel hadde vært fin (skyer med action) og muligens en smalere DOF slikt at bakgrunnen hadde tatt mindre oppmerksomhet.

 

er ikke så god med HDR ennå selv så hva jeg sier vell muligens umulig men tror det hadde hjulpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...