Fapse Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Mener jeg har gjort dette. Gikk i hvertfall inn og aktiverte en funksjon som var noe med "Boot from CD drive". Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Da kan du starte en ny trå, med litt mer forklaring. Jeg vet ikke hva det kan være , dårlig CD?. Det kan hende at noen andre kan gi noe tips for å hjelp. Endret 3. august 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Intel sin "revolusjonerende" push-pin design er det verste jeg har sett innen upraktisk montering, jeg måtte få hjelp av faren min, han tok ut kortet og måtte legge flere titalls kilo med belastning for å få inn den siste pinnen, det tok en halvtime, så jeg foreslår alle andre monterings designer. Amd sin bøyle er jo genial. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg takker for svar Har besluttet meg for å kjøpe ny CPU kjøler. Det blir OCZ Vendetta Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 No problem!, og det er like greit med ny kjøler, blir kjøligere og mer stille likevel. Husk på å bestille kjølepasta, f.eks Arctic Silver 5 i samme slengen. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 har gjort det, men fungerte ikke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ligger den fortsatt oppe i 100? Skjekk om du monterte den skikkelig, skjekk Vcore, skjekk internal clock, skjekk om du har rimelig med ventiliasjon og kjølepasta. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Har funnet ut av problemet. Var CPU kjøleren som var i stykker Skal kjøpe en OCZ Vendetta som erstatning. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Problemet med CD/DVD drevet er også fikset nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå