sleden Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har nå 4 høytalere tilkoblet denne gode forsterkeren fra 70 tallet og jeg bare skrelt kablene og puttet dem inn på forsterkerens innganger , men før hadde pappa plugger som passet disse hullene, og det er de pluggene jeg er på jakt etter, så hvis noen kan finne ut om det finnes slike plugger/kabler så blir jeg veldig fornøyd. spør gjerne: MVH Andreas Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 runde plugger? Kan det være bananplugger du er etter? Hadde vært greit med et bilde av baksiden på forsterkern Lenke til kommentar
sleden Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 runde plugger? Kan det være bananplugger du er etter? Hadde vært greit med et bilde av baksiden på forsterkern litt dårlige bilder men slik som dette er inngangene Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du trenger de gode(?) gamle høyttalerpluggene... Er vel fortsatt å finne hos endel radio- / TV-butikker. Og Clas Ohlson (art. nr 22-1644) har disse. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Du trenger de gode(?) gamle høyttalerpluggene... Er vel fortsatt å finne hos endel radio- / TV-butikker. Og Clas Ohlson (art. nr 22-1644) har disse. ja det er de gamle pluggene, det er sikkert sånn som den svarte pluggen, på linken du viste Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Høyttalerplugg DIN-standard Lenke til kommentar
sleden Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Høyttalerplugg DIN-standard passer sikkert den ja:D Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har nå 4 høytalere tilkoblet denne gode forsterkeren Håper du ikke har koblet til 4 ohms-høyttalere. Da blir den totale lasten 2 ohm pr kanal, og kan by på problemer. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg har nå 4 høytalere tilkoblet denne gode forsterkeren Håper du ikke har koblet til 4 ohms-høyttalere. Da blir den totale lasten 2 ohm pr kanal, og kan by på problemer. tror bare det er 2 ohms høytalere pga det er bare 2 tilkoblinger på elementene eller at de ikke er paralelkoblet? jeg bruker 2 sony høyt. og 2 andre som er fra 60-70 tallet:) Endret 3. august 2008 av sleden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå