Gå til innhold

Kjøp av telefon i England.

Anbefalte innlegg

God kveld!

Jeg drar til London på mandag, og trenger sårt en ny telefon.

Derfor lurte jeg på om det var generelt billigere og kjøpe telefon i England enn i Norge?

Er det noen spesielle kjeder i London som er billige på elektro utstyr?

Skal være med flikkan, så jeg får veldig god tid til og se i forskjellige butikker : p

På forhånd takk : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom hjem fra london igår, og ja mobiler er en stor del billigere der. Kan anbefale phones4u og carphone wearhouse. Sjekket ikke vodafone, o2 og orange sin butikk, men T-Mobile solgte kun med abbonementer, renger med at de andre gjør det og.

HTC Diamond som jeg hadde planer om å kjøpe der var faktisk 1000 kroner billigere enn det den koster i Norge, men desverre var alle 3 phones4u butikkene jeg sjekket utsolgte og carphone wearhouse sa de ikke hadde fått den inn enda :(

Endret av AwaZ
Lenke til kommentar
Kom hjem fra london igår, og ja mobiler er en stor del billigere der. Kan anbefale phones4u og carphone wearhouse. Sjekket ikke vodafone, o2 og orange sin butikk, men T-Mobile solgte kun med abbonementer, renger med at de andre gjør det og.

HTC Diamond som jeg hadde planer om å kjøpe der var faktisk 1000 kroner billigere enn det den koster i Norge, men desverre var alle 3 phones4u butikkene jeg sjekket utsolgte og carphone wearhouse sa de ikke hadde fått den inn enda :(

Tusen takk for kjapt svar!

Jeg tenker på og kjøpe meg

LG KU990 som koster rundt 3000 i norge (?)

Hvor mye tror dere den vil koste i England?

Lenke til kommentar

Husk at du ikke kan benytte deg av norsk reklamasjon om du kjøper telefonen i utlandet, og ved garanti må du sende den til London igjen. Telefoner generelt har en ganske stor feilprosent så det er verdt å ta med i regnestykket.

Dessuten er det vel ikke norsk språk på telefonene du kjøper der, men dette kan oppdateres (Vet ikke om man kan gjøre det selv på HTC da)

Lenke til kommentar
Så jeg kan ikke sende den inn til "LG norge" for og få reperasjon o.l?

Det er ofte bakdelen med å handle fra utlandet.

LG har jo generelt gode betingelser på PC blant annet (2 år norge - 1 år internasjonalt, hvertfall på de som jeg selger), men du burde hvertfall sjekke det nøye før kjøp. Som oftest er det uansett maks 1 års garanti du får, mot 5 års reklamasjonsrett i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...