hsoberg Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Mitt første bilde som blir lagt ut på dette forumet. Jeg har akkurat begynt å leke meg med mitt nye Canon 450D. Håper på konstruktiv kritikk Og her kommer et til Endret 2. august 2008 av hsoberg Lenke til kommentar
KNB Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fint bilde, dama ser veldig tankefull ut. Liker at det er mangen små hvite "blomster" på gresset så det ikke blir helt grønt. Trea i bakgrunnen var ganske bra også. Kansje dama er litt for nærme i forhold til det andre? Var noe annet som eg ikke likte, kan ikke helt sette fingen på det. PS: Huske "BK:" foran tittel Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noe som er greit å huske, er å bruke en større blenderåpning for å få mindre dybdeskarphet. Nå er bakgrunnen veldig forstyrrende, i hvertfall men benken som stikker ut av hodet hennes. Synes også det blir for mye luft over modellen, og komposisjonen virker ikke gjennomtenkt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg synes ikke bakgrunnen er så ille. Den er ensartet og sånn passe ute av fokus. Vi må vokte oss for å slenge alle bakgrunner ut av fokus nå. Det begynner nesten å ligne på en trend det også. Noen bilder må være mer av den maleriske typen, slik som dette. Det eneste er at den benken er uheldig plassert. Den burde ikke vokst ut av hodet hennes. Jeg synes også hun kunne løftet haken litt. Men ellers har du kommet fra det med livet i behold. Lenke til kommentar
hsoberg Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Takk for tilbakemeldingene! Jeg har bare hatt mitt kamera i en måned nå. Det trengs mye trening, så all konstruktiv kritikk er gull verdt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå