gammelkonto-brukesikke Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Hællæ! Har ikke fulgt med på hardware-fronten de siste 4 åra, så tenkte jeg skulle spørre om hjelp. Jeg skal kjøpe en stasjonær pc, og jeg skal bruke mindre enn 7 lapper. Jeg vil gjerne bestille alt fra ett sted, for å gjøre det så enkelt som mulig. Ting jeg vektlegger: - Hovedkortet. Hint: kommer sikkert til å oppgradere alt det andre senere - Støynivået. Jeg vil kunne sove med maskina i rommet. - Kabinettet. Det må være awesome, og det må ha div. porter i front (usb, lyd, etc). Viktig her: Lys må kunne skrus av uten å måtte skru av maskina. Ting jeg ikke bryr meg om: - Skjermkortet. Det kan jeg oppgradere senere. Så lenge kortet takler nye spill på low graphics er jeg fornøyd. - Lydkortet. Men jeg vil ha støtte for surround, så hvis hovedkortet ikke leverer det må jeg ha lydkort., Takker forresten for alle svar.. Endret 2. august 2008 av stian- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 hva har du og hva trenger du for setningen satte meg litt ut høres ut som du har gamle deler du skal bruke i pc-en - Hovedkortet. Hint: kommer sikkert til å oppgradere alt det andre senere. hva trenger du? alt sammen eller kun noen ting? har du skjerm, tastatur, anlegg , mus. Er det kun selve pc-en du trenger med komponentene inni? Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 2. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Beklager, jeg trenger hele maskina og alt inni. Skjerm, mus, tastatur osv har jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 komplett gamer a10 kr 6.995,- her har du alt du trenger ferdig bygd og med garanti, du kan også konfigurere den akkurat som du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå