Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Begynner å bli kritisk mangel på moderatorer i mobil delen av forumet. Feilpostinger er spesielt utbredt der noen underforum, eks "pdaer og andre dingser", snart har flere feilpostede tråder enn andre. Av det jeg ser gidder ikke moderatorene engang flytte trådene, men bare stenger dem i hytt og pine uten å legge igjen så mye som en beskjed. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mobildelen er sammen med samfunn og foto prioritert når moderatorteamet skal styrkes, så du kan nok vente deg en bedring der. Feilpostede tråder skal i utgangspunktet ikke stenges og når tråder stenges skal det legges igjen beskjed, så om det forekommer så får vi undersøke litt og evt. rydde opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Feilpostede tråder skal i utgangspunktet ikke stenges og når tråder stenges skal det legges igjen beskjed, så om det forekommer så får vi undersøke litt og evt. rydde opp 12 lukkede emne på side 1 i skrivende stund: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=96 De fleste burde vært flyttet, ikke lukket, og er ingen beskjed der. I tillegg rapporterte jeg et emne i det underforumet i går med meldig om at også flere emner der er feilpostet, og ikke gjort noe enda. Virker som om problembrukerne er htc touch diamond eiere da de ofte poster i PDA delen Endret 3. august 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg åpnet og flyttet de trådene som var stengt uten noen notis, mens reklamen som jeg stengte slettet jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Supert, er igjen bare "problem med dekning på HTC TyTN II" som ligger feil da. Da er man forøvrig nede i 8 emner på det forumet, burde kanskje slås sammen med "åpen diskusjon om mobil" e.l ettersom folk bare bruker det til feilposting uansett? PDAens tidsalder er vel over. Evt utvide til å mer aktivt gjelde UMPCer, internet tablets og slike ting? Ser det ikke er noe forum for det i hardware delen, går jo ikke akkurat under laptoper heller Endret 3. august 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Sånn når vi er inne på det, burde hele amobilforumet restruktureres littegranne - da mengden smartfoner vs normale er på et helt annet nivå nå enn før. Ryktebørsen (Da slipper vi feilposting mellom åpen disk og her så mye) Standardmobiler (Fyldig beskrivelse) Smarttelefoner og PDA (Fyldig beskrivelse) PDA-forumet forsvinner/gis nytt navn. Åpen diskusjon gis nytt navn. Endret 3. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Det er et godt forslag. Hva med deling mellom windows mobile, s60, uiq, blackberry og palmos igjen? Søkefunksjonen på forumet er ikke den beste, og spesielt på ting som mobilnavn er den veldig dårlig da den ikke klarer finne korte modellnummer tydeligvis. avansert søk på eks N82 og E71 (som jeg nå akkurat prøve som eksempel) gir null treff av en eller annen grunn, noe som gjør at man ikke kan finne emner som inneholder telefonmodellen sin uten å 1: søke ikke-avansert og gå gjennom 50-100 sider med søkeresultater, eller 2: lete manuelt. I sistnevnte tilfelle ville det da vært kjekt å ha telefonene delt opp i kategorier ikke bare etter smart/ikke smart men også operativsystem. Problemer og lønsinger er ofte universelle innenfor samme operativsystem, så om man da har alle slike tråder samlet i underforum med mer spesifikke underforum så er det enklere å finne igjen og lete. "åpen diskusjon om mobile" har jo to millioner emner som postes i hver dag, alt for lite spesifisert til at man kan være aktiv i de delene man selv interesserer seg for uten en drøss bokmerker. Endret 3. august 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg