trotjo Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Her er et bilde jeg tok når jeg var på vestlandsferie tidligere i sommer. Legger kansje ut flere som jeg har tatt, må bare få sortert og redigert de forskjellige bildene først. Dette bilde funker kansje best som et bilde til å ha i gangen eller på veggen opp trappen(?) men kansje dere har andre meninger. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Fint motiv, men det ver noe jeg ikke likte med vanndråpene. Dråpene så ut som skittent sølevann på en måte. Syns det så bedre ut i miniatyrformat. Tror jeg ville prøvd å redigert litt til for å få vannet til å se ut som rent vann. Bildet falt i smak, men jeg likte ikke helt utseende på vanndråpene. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Du har vært på vestlandet, ja. Det har vært en rekordsommer, men vi har hatt regn også. Jeg synes det er et fint minne fra vestlandet. Ikke verst. Lenke til kommentar
trotjo Skrevet 2. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Oi. Selveste PMnormal har noe positivt å si. Hehe. Hva legger du i fint minne? At bilde er bra, eller at det er et bilde som passer i en mappa på PC`n som heter "Vestlandstur"? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Det er minnet om at drittværet gjorde deg kreativ, og nå har du et bilde i portfolioen som beviser det. Lenke til kommentar
trotjo Skrevet 2. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Ok. Takk:) Hadde 3 dager oppe hos min far. 2 dager med duskregn og 1 dag med fint vær. Dette er tatt den morgenen hvor det klarnet opp. Takk for at du utdypte hva du mente. Endret 2. august 2008 av trotjo Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg likte bildet. Kanskje på badet siden det er dråper? Men jeg syns også at dråpene så litt matte ut? Litt som flytende metall eller noe sånt? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Veldig godt lys og fin dynamikk. Det eneste som kan være litt negativt er at det blir mye å fordøye. Nesten hele bildet er i fokus, og det er ikke et punkt i bildet som tar oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Av og til gjør ikke det noe som helst. Det finnes ikke noe i dette bildet som verken bør eller kan framheves mer uten å ødelegge hele dynamikken i bildet. Jeg liker det, jeg hadde hengt noe sånt på veggen. Og jeg synes at dybdeskarpheten er flott. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Fint motiv, men kanskje for mye av det gode - ville ha croppet på begge sider og gjort bildet litt lysere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå