tunefish Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ufattelig irriterende. Må reboote nesten annenhver gang jeg prøver å spille av rm-filer! Har prøvd med andre versjoner av spillern, men de klarer ikke engang å åpne filene uten at jeg først går inn i programmet og SÅ åpner filene derfra! Virker som om realplay-programmene generelt er vanvittig ustabile!? Noen som har lignende erfaringer og/eller tips til hvordan jeg kan løse problemet? Det finnes jo ikke andre spillere som kan spille av rm-filer så... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg kan si deg at det finnes en løsning til å spille av rm filer i et annet program, men jeg husker den ikke. Løsningen har blitt sagt her på forumet før og innebærer winamp og en plugin. Så ta ett dykk i arkivet du Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Joda, har faktisk prøvd diverse plugins oxo, men de ville ikke spille av noe som helst... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 har ikke hatt noen probemer med realplayer, jeg bruker realone versjon 2 nå, jeg velger custom setup og velger "minimal" install og kun fil-assosiation med real-files. deretter slår jeg av alle automatiske updates , autostart og message-center osv. vet ikke om det kan ha noe å gjøre med det. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Kan hvertfall teste d ut... alle tips mottas med takk... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg skygger unna realplayer som om det var pesten skjøl... styggedom spør du meg... dårlig kvalitet på streams og alt for mye snoking Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 zoomplayer klarer vel biffen http://www.inmatrix.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå