Bruker-88036 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg var i elva her en dag. Dette bildet derfra sliter jeg litt med. Prøver å croppe, men syns ikke det hjelper noe særlig. Jeg faller hele tiden tilbake til at orginalutsnittet er det beste. Har laget en crop. Fra orginalen ....... Edit: Jeg liker ikke dette bildet. Og nå begynner jeg å få en følelse av at ingen andre heller gjør det. Det er bare en fisk som svømmer i vannet. Jaktet på laks som hopper men fra denne posisjonen fikk jeg ingen. Jeg skal prøve igjen. Når det er fredning og ikke er så mange turister som er på fisketur. Dere syns sikkert det er rart at jeg gjør sånne ting som dette. Men.. det bryr jeg meg ikke om. Endret 2. august 2008 av pybalto Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Likte cropen best. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dette blir ikke nok for meg. Kanskje et skikkelig nærbilde hadde fungert bedre, eller laksen i en litt annen situasjon. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) La denne dø! Jeg ønsker ingen svar her lenger da jeg blir av nett og ikke får lest dem før om lenge. På forhånd takk. ..... Ble ikke så lenge allikevel. Men den kan nå godt få lov å dø denne laksen Endret 9. august 2008 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå