Senitel Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Hei. jeg satt og spilte Ra 2 (Red Alert 2)så hører jeg et høyt smell....oops... det var cd`en som hadde sprengtes i cd-romen. Hva gjør man...? har man noen rettigheter som sier at man får ny cd-rom? hvem skal man kontakte, produsenten eller selgeren? jeg har/hadde en 52x LG cd-rom...som nå er ødelagt Hilsen Stian Lenke til kommentar
hmm Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 hørt om det fenomenet der før å det kommer rett å slett av at cd'en spinner for fort. Du har full rett til å kreve ny cd-rom av butikken du kjøpte den. dette ordner seg helt sikkert :smile: Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Se i manualen din. Der skal det stå noe om replacement disks. Hvis ikke kan du som sagt over kontakte butikken. Er kansje best å snakke med butikken først, siden det andre alternativet mest sansynlig innebærer postkorespondanse (som er både tregt og koster penger :wink:) Lenke til kommentar
_-inv|tro-_ Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Det samme skjedde meg med, men fikk ikkje at noen ny dvd-rom (pioneer DVD-105SZ slot-in, kjøpt av Tech) Dei sa at det var cd`n sin skyld... Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Dersom dette skyldes CDROM'en(Noe det tydelig virker som her), Skal selger erstatte eller utbedre feilen uten at det koster deg noe. Så du kan med god samvittighet kontakte Tech på nytt og kreve at de følger loven. mvh Thor-Egil [email protected] [ Denne Melding var redigert av: Thor-Egil på 2001-09-29 11:22 ] Lenke til kommentar
el-loco Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Er pga uballanserte cd'er, eller feil på cden rent fysisk (f.eks hakk i siden osv) som gjør at 'sprenger'. Så høy rotasjon + feil balansering = boom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå