[-GoMp-] Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 http://rawgameblog.blogspot.com/ Gametrailers har lagt ut nok en Afrika teaser - nå med datoen 28.08.2008 på slutten... noen som er gode i japansk som kan tyde hva dette betyr? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Beste er slutten da, "Praystation 3(?)" Endret 2. august 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Hehe ja ^^ Kanskje de omfavner L-problemet sitt og bruker det som kul PR ^^ Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Står at det kommer i salg 28. august. Kommer til å koste 5980 yen. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Står at det kommer i salg 28. august. Kommer til å koste 5980 yen. Takk Er det noen som vet om det kommer worldwide? Det er folk som hevder det gjør det... noen mener også det er bare i Japan.. Meh, jeg har japanese account så skal få tak i det uansett (hvis man kan laste det ned) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ooh sexy, har liksom ikke fått stor info og plutselig er det her?:S Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) er det virkelig noe å trakte etter? Hva er gameplayet? Ser at en går rundt som naturfotograf, men har en oppdrag eller lignende? Er spillet utfordrende? Synest bare det ser litt døllt ut på trailerne Endret 2. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet hva gameplayet er. Men det som fascinerer meg er hvor bra det ser ut, og at bevegelsene på dyrene er utrolig detaljerte. Man ser at de har brukt mye tid på dette.. Regner med det er mer enn safari-fotograf. Håper i alle fall det! Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hva går dette spillet ut på egentlig? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) As reported in the previous issue of Weekly Famitsu, the main theme of the game is Safari and you will be a photo journalist visiting Africa. At the start of the game, you choose to either be a male or female journalist and your assignments will be taking photos and research the lifestyle of these animals. Assignments will come from the headquarter via emails send to your camp, after investigating the map of the location and getting your equipments ready, your AI driver/tour guide is waiting for you in a Jeep. So for those who are looking forward to hitting the animals with the Jeep, you are out of luck. You can take photos from the Jeep or get down to be closer with the animals. GNN says they found the zebras, gazelles and giraffes earlier in the game extremely life-like, like watching National Geographic channel. However, getting too close to these animals will either scare them away or being attacked by the fiercer types. Taking photos with your cameras is just like real life, you can adjust settings like focus and aperture. Different cameras will also produce photos of different qualities and if you shakes a lot on you SIXAXIS controller, you can only get a blurry shot. SIXAXIS is also being used to adjust the angles of the photo. Kilde Dette er helt klart noe jeg kommer til å bli nødt å kjøpe, bare for å teste det Hvem vet, kanskje man blir hektet. Endret 2. august 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 sæære greier, får prøve å lure noen til å kjøpe det så jeg får testet Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Hmm det var nesten litt synd da. Tenkte kanskje de kunne koblet det opp mot å løse problemer i en park eller noe.. Men jeg får vel prøve det når det dukker opp=) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Virker som et morsomt og spennende konsept, men neppe noe jeg vil bruke mye penger på. Men det må vel prøves etterhvert. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Blir ikke dette litt kjedelig i lengden kanskje? Å bare få oppdrag av typen "Ta bilde av x dyr og kom tilbake" kan bli litt ensformig.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ser utvilsomt pent ut, men tviler på at jeg kommer til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 jeg er gira ihvertfall:) andre spill jeg kjøper til ps3 iår:( tragisk btw:P Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dette skal nok skaffes når PS3 kommer i hus. Dama er veldig hypp på det. Å, se, man kan gå å kikke på dyr. Dette må du kjøpe. Se så koselig det virker. Dette vil jeg spille med deg. :!: Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Haha! cute =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå