DJ_Dark Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Synes Solskjær fortjener egen tråd, og jeg har ikke sett noen andre, så jeg lager en. TAKK FOR ALT OLE GUNNAR! Du har vært en gud for de fleste av oss! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 En fantastisk spiller! Dette er noe annet enn klysete spillere som Riise. Tror jeg aldri jeg har sett han i media annet enn når det er sports relatert. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Akkurat som bruno sa det. En fantastisk spiller, som jeg unner alt godt på veien videre. Håper han får en trenerkarriére og stor suksess, og det er det store sjanser for at han får. Det han viste i dag, var fenomenalt, med tanke på at han ikke har spilt på et år(?). Virkelig synd med den kneskaden, for han kunne spilt i mange, mange år til. Han er kanskje ikke tidenes beste fotballspiller, men han er uten tvil en av de mest likandes og beste personlighetene i fotballverden. En stor mann. Tusen takk for alt Ole. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fint sagt av Nevnarion. Jeg har stor respekt for Solskjær. Lykke til videre, og la oss håpe vi får en ny norsk manager i PL snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå