Kfinn Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Elsker å slå på sirenen når jeg sitter i FBI-bilen min i GTA3, men jeg synes liksom ikke realismen er det helt store. Er det noen som har vært borti et annet spill hvor du kjører bil i utrykning? Håper det... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 hirr. har jo et spill som heter ambulance driver. ikke no særlig men.. Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Spennende... Er det gammelt? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kan tenkte meg at det er et år gammalt... http://www.gamershell.com/hellzone_Racing_...ce_Driver.shtml <-- jeg advarte deg.. grafikken er ikke no særlig som du ser Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har du plass og penger nok...vel da har jeg ett fint utrykningskjøretøy-spill til deg: Emergency Call Ambulance SD :wink: Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Emergency Call Ambulance SD :wink: Jeg tenker jeg tar fire av den ;-) Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Vel, du har jo Emergency spillene. Men her skal du bare kommandere de forskjellige enhetene rundt, du skal ikke kjøre dem selv. Hjemmesiden til Emergency 2 Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Ja, så er det Emergency-spillene da... det må altså være en av de dårligste spillene som noen gang er laget. Virkelig. Det værste er at ingen ting av det du skal gjøre i spillet er intuitivt. F.eks. når du skal stenge gasskranene på andre brett i E2. Hvor er den jæv.. kranen. Det vil være naturlig å tenke seg at den er der det eksploderte eller i nærheten, men der er den selvfølgelig ikke (en av ca 8000 ting som irriterer meg med emergency 2) Ambulance Driver virker spennende, men omtalen og grafikken virker ikke spesielt tiltalene... Det blir vel til at jeg kjøper det arcadespillet :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå