Filosof Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg oppdaget nettopp noe som nærmest sjokkerte meg: Batmanfilmen "The Dark Knight" har havnet helt øverst på Top 250 Movies på IMDB. I følge denne internettisden er dermed denne verdens beste film. Så lenge jeg kan huske har "The Godfather (1972)" vært på toppen. Nå, plutselig havnet. Min endelig konklusjonen er: NYDELIG avgjørelse. Jeg kunne ikker vært mer enig! En så fantastisk film fortjener lett å havne på første plass! Endret 2. august 2008 av Professoren Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Bah.. du er person nr 2 som oppretter en slik tråd. Vi har allerede 3 dugelige tråder dedikerte til TDK-diskusjon, i tillegg til at emnet flyter over i både filmprat og mini-anmeldelse.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dette har me allereie ein lang diskusjon på her som du kan kaste deg inn i: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=983786 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg