Vizla Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 De brikkene er overkill hvis du ikke skal overclocke, skal du det så anbefales de varmt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 De mushkin brikkene er konge. Men som Vizla sier, så må du inn i Bios å stille dem inn til 1000 mhz. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 De mushkin brikkene er konge. Men som Vizla sier, så må du inn i Bios å stille dem inn til 1000 mhz. Helt noob er jeg da ikke xD Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Er det 100% sikkert at Mushkin XP2-8000 passer på mitt hk? Endret 4. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg kan ikke garantere at det funker, men som med OCZ brikkene dine, skal det funke. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 De OCZ brikkene mine får jeg jo ikke til å funke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er alltid en sjanse for at minnebrikker ikke funker på et hovedkort. I dette tilfellet høres du ut som å være uheldig, jeg ville prøvd med Mushkin sine brikker, 2x2 (4 gig), funker ikke det heller, må det være noe galt med Hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå