start1 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jeg ønsker disse diamantene har du noen av de: bakke skjeldbred fillo kopiinen holm andresen pal gunarsson såfall byr jeg bra skriv også hvem du ønsker å bytte med meg skriv bak om det er vanelig gull eller diamant så skal jeg se om jeg har de. Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) jeg ønsker disse diamantene har du noen av de: bakke skjeldbred fillo kopiinen holm andresen pal gunarsson såfall byr jeg bra skriv også hvem du ønsker å bytte med meg skriv bak om det er vanelig gull eller diamant så skal jeg se om jeg har de. Har bakke i diamant du kan bare by fritt Endret 2. august 2008 av SANDINHO Lenke til kommentar
start1 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 hvis du vil kan du bytte nannskog med aas eller søgård så får du winsnes i gull + det midtbane gullet du ville ha og 3 faste gullkort til det må du bestemme. hvis du vil kan du bytte nannskog med aas eller søgård så får du winsnes i gull + det midtbane gullet du ville ha og 3 faste gullkort til det må du bestemme. Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 hvis du vil kan du bytte nannskog med aas eller søgård så får du winsnes i gull + det midtbane gullet du ville ha og 3 faste gullkort til det må du bestemme. hvis du vil kan du bytte nannskog med aas eller søgård så får du winsnes i gull + det midtbane gullet du ville ha og 3 faste gullkort til det må du bestemme. jeg jør det med aas i diamant Winsnes i gull pluss det midtbane gullet og tre andre faste gull er en deal skal bare finne ut hvem gull jeg hvill ha skal se sender en pm når jeg har bestemt meg! Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har alle i diamant untatt Andresen Lenke til kommentar
start1 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 har ingen Forsvars diamant men du trenger vel ikke gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg