Campingstol Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei og hå :-) Jeg har per dags dato 49 Hunter, 70 Mage, 70 Rogue og en lowlevel Priest. Uansett, jeg vil starte en ny character og trenger hjelp fra dere, gjerne kom med begrunnelse hvorfor jeg burde starte den classen :-) Takk! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du burde starte en Druide-Charachter selvsagt. Fordi da kan du få masse aims Lenke til kommentar
Sati Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Warrior, tanks er mangelvare på de fleste servere. Nå vet jeg ikke om du går PvE eller PvP da. Lenke til kommentar
Campingstol Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Kunne tenkt og starta warrior ja, går PVP/PVE (hybrid). Hva er best og rolle per dags dato? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 fotm-reroller altså.. skal vi se, druid, warrior. hunter osv er jo ganske greit for tiden Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Finn ut hva du selv liker. Jeg kan fortelle deg hva _jeg_ liker, men du er ikke meg. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) rollet selv prot warrior en stund tilbake. Angrer ikke et sekund;) smaken er som baken og alle liker forskjellige aspekter med gamet, men jeg mener at warrior tank er det artigste du kan spille Endret 3. august 2008 av rln Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det gjelder å finne sin klasse... Min er Priest, din kan være noe helt annet. Anbefaler deg å teste forskjellige klasser, og se hva du liker best. Min anbefaling er da Priest (fortsett å levle den du har), eller en Shaman. Begge klassene er litt kjedelige på low-levels, men blir svært underholdende etter hvert. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Om man er usikker så er jo Druid en fin klasse å prøve. Du kan tanke, heale være melee dps og caster dps/support Lenke til kommentar
vgard Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Begynte selv med en druid for en stund siden, er lvl 36 nå. Ganske gøy, for jeg blir fort lei av en klasse. Har sikkert 8 karakterer på lvl 35+(og dobbelt så mange på 20+) og main er en warrior på lvl 61 jeg begynte på for over 1 år siden. Druid er genialt for du kan hoppe til bear når du er lei cat, leke caster når du er lei bear og leke healer. Rinse and repeat.. Genialt. Som warrior var det bare "skal jeg slå seint men hardt eller fort og svakt?", evt tanke, men det var ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Yeh, lvl 3x er tunge, men når man kommer igjennom så er det godt Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nei det er de ikke. Til trådstarter: Prøv en klasse, og om det ikke er noe for deg, reroll. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Imo er 1-15 verst, kanskje til og med lvl 20. Få spells, ingen bra damage, ingen morsomme talents og det faktum at du har gjort questene 50 ganger før. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Etter at jeg ble lei av Paladinen min prøvde jeg flere forskjellige klasser. Druide, Hunter, Warrior og til sist mage. Ut av dem er mage den jeg har funnet til å være morsom å levle. Litt kjedelig til du kommer til level 20 men etter det er fyrer det avgårde. Specc fire og du har en morsom klasse som kan ta ut mobs mange levler høyere enn deg. Per nå på level 24 har går damagen på mellom 190-300. Meget morsomt spør du meg. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 tror jeg har vært innom det meste egentlig... har en main priest, en 70 mage, en 65 rogue, en 65 shaman, en 65 warrior, en 65 hunter... (hater nagrand)... og så har jeg en haug med små søte alts som står mellom lvl 20 og 50... 3 classer jeg aldri har startet, Paladin, warlock og Druid. generelt fordi jeg ikke liker tanken :< men den classen jeg har hatt det mest morsomt med, er magen.. Går litt trøklete gjennom elwynn og og westfall fordi du har så jævla lav survavibility (elns). men fra 20 og oppover, er du et fyrverkeri av en klasse.. kan lage kebab av både mobs og players waaay out of your league, og med tanke på at du får mange geniale abilities i lav lvl, blink, pyroblast, blastwave etc. så er du (uten videre stress) kongen av både 29,39 og 49 battlegrounds. Mage er i mine øyne i tillegg den ubestridte kongen av 5-manns instancer, når jeg inviter en annen mage tenker jeg: "jess nå får vi vann, yes nå får vi sheep, jess nå får vi ålreit dps" mage er den klassen mange vil ha med seg i en 5 manns, om det er normal eller heroic. på raid nivå er det derimot værre og prestere som mage, du bidrar med sauen.. men dps på mage er ikke så veldig høy hvis du sammenligner med Rogue, Warlock/Hunter og dps warrior... men det er vanskelig å gå lei, etterhvert øker survivabilityen din noe grasalt. du lærer sinnsvake spells som Presence of Mind, Arcane Power på arcane, Combustion og Dragon's Breath på fire, og Cold snap, icy veins, iceblock, Water elemental og ice barrier hvis du velger frost.. Kort og godt!, jeg har vært gjennom det meste. men jeg anbefaler mage på det sterkeste! evt. prest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå