Zation Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 hei jeg skulle skrive ut 100 ark men jeg måtte nummerere 1,2,3 og videre. så jeg tenkte at det var kansje en funksjon som kunne nummerere automatisk. så kan noen være så snill å hjelpe meg Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er det hundre identiske ark som skal ha hvert sitt nummer? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det enkleste vil være å bruke et flettefelt. Lag et regneark med tallene du behøver og bruk dette som datakilde. Et annet alternativ er å bruke en makro. Du finner et eksempel her: http://wordtips.vitalnews.com/Pages/T00084...py_Numbers.html Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det aller enkleste er vel å sette inn topptekst/bunntekst. Denne muligheten har Word hatt siden tidenes morgen... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du har nok misforstått trådstarters spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå