Idioteque Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg kom inn på medisin på NTNU i år, men vil reservere studieplassen i ett år grunnet at jeg er innkalt til førstegangstjeneste. Jeg sendte et brev om dette til universitetet kring 20. juli, innkallingskort vedlagt, men har ikke fått noen bekreftelse på at de har mottatt brevet eller at reservasjons-søknaden er godkjent. Er dette normalt, eller skal man få en beskjed om at studieplassen er reservert? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei, du får en tilbakemelding. Men det kan nok ta litt tid. Uansett - det er ingenting å bekymre seg for. Dersom du skal i militæret så får du innvilget utsatt studiestart. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg ville tatt en telefon til NTNU på mandag, jeg. Enkelt og greit, så er du den sikre siden! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg ville tatt en telefon til NTNU på mandag, jeg. Enkelt og greit, så er du den sikre siden! Sendte nett en mail, men det tar vel sin tid å få svar på den i disse tider, så tenker jeg følger rådet ditt. Takk for svar, begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå