wil Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 jeg sitter å sliter litt her, det er en bærbar pc, som jeg skal koble opp mot et trådløst nettverk, saken er den at jeg for koblet meg på nettet, men for ikke til å se de andre maskinene i nettverket, dette er litt rart. alle de andre pc`en i nettverket kan se meg, hva har jeg gjort galt her? den pc`en jeg snakker om kjører XP. noen som kan hjelpe, jeg har de nyeste driverne til nettverkskortet også. så det er ikke noe problem. men det er liksom å koble seg opp sånn at jeg kan se de andre pc`ene i nettverket som er problemet. Noen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Deaktiver evntuelle Firewall's.. Kan være greit å angi pc'n i samme arbeidsgruppe..! Får du pinget IP'n til Laptop'n, fra de andre PC'ne i nettverket? Ellers er det bare å skrive for eks. Maskinnavn.. Skulle ikke være noe problem! Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 jeg for ikke pinget noe. jeg har også den rette Arbeidsgruppa og. jeg for ikke til å koble til noen stasjon, eller noen ting, for det har jeg prøvd. begynner å lure litt. jeg har egentlig ikke gjort om på instillingene for nettverket heller. har også satt instillingene til å mota automatisk IP. jeg gjør helt sikkert noe feil, men jeg er ikke sikker på hva jeg gjør feil. jeg har prøvd det aller meste som jeg kan, men for det ikke til. noen som har andre tips? Håper på mange svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå