conjure Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kjøpte Logitech Cordless Desktop S 510 Media Remote, dog den versjonen uten fjernkontroll. Var kjempe fornøyd helt til jeg begynte å irritere meg over svært så høylytt spacetast.. Den irriterte så mye at jeg klarte å ødelegge tastaturet.. Dumt og kostbart.. Skal nå kjøpe nytt og frister å kjøpe samme igjen, denne gangen også med fjernkontrollen.. Men om mellomromtasten bråker like mye på alle, eller om det bare var en feil på min, skulle jeg like å vite. Noen som har dette settet og som kan si meg om space/mellomromtasten høres ut som løs, billig og bråkete plast .. ? De andre tastene er jo omtrent lydløse, så da legger man ekstra godt merke til klakk klakk hver gang man lager mellomrom, noe som er ganske ofte Og forresten, noen som vil ha musa og tastatur (uten space) gratis, så si ifra. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kan ikke si at mellomrom tasten bråker noe mere enn de andre. Har hatt mitt tastatur i omentrent 2 år nå og er knall fornøyd med det, bruker dog ikke musen eller fjernkontrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå