klauzz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei.Jeg har kjøpt meg en ny pc.Instalerte windows vista.Men så funker ikke internettet jeg bruker lan kable osv..Hvoedkortet mitt heter k9ngm3. har Giga LAN.Cd som fulgte med er bare for xp.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Her er nettsiden til MSI så er det bare og trykke på linken og laste ned driverne du trenger. drivere Vis du ikke finner det du trenger der så last ned SIW og sjekk hva nettverks kortet heter Lenke til kommentar
klauzz Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 har prøvd og lasta ned driver osv men det funker ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 har prøvd og lasta ned driver osv men det funker ikke? last ned siw sjekk hva nettverks kortet ditt heter og søk etter driverne på den måten Siw Vis ikke dette hjelper så sjekk at nettverks kortet er aktivert i bios. Hva er feilen som kommer opp? nekter driverne og innstalere seg eller kommer det opp feil melding? Vis ikke noe av dette hjelper ring ditt du kjøpte pc-en/hovedkortet og forklar problemet kan hende du må få et nytt hovedkort siden dette er ødelagt eller skadet kanskje. Lenke til kommentar
klauzz Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 kommer bare opp trond-pc (msi ms 7349) når jeg trykker på network greia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 trykk på + tegnet og så se hva Model navne er så kan du søke på driverne på den måten. Vis du ikke finner det så kan du poste det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå