Pizzaen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei Har prøvd Norton 360 og ESET Smart Security nå iløpet av de siste 2 måndene. Og lure på, hva er det beste All-in-one sikkerhetsprogrammet uansett pris ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det er umulig og si faktisk for ingen programmer gir 100% sikkerhet. Har selv brukt kaspersky, norton, zone alarm, Eset Nod32 smart security. Jeg bruker akkurat nå Eset nod32. Jeg tror jeg ville sakt at zone alarm var en glimrende brannmur fordi jeg viste alt som innstalerte seg eller prøvde og bruke internett og det var kjempe greit. Zone alarm fungerte uheldigvis ikke under vista 64 bit så jeg gikk over til Nod32 og er fornøyd med det. Det beste er nok og ungå nettsider som ser farlige ut og ha en oppdatert antivirus program. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med NOD32, og har ikke hatt virusproblemer som følge av surfing. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er nok (som det nevnes) ESET Smart Security som er blitt kåret til det beste av alt-i-ett programmene. Men vær klar over dét at brannmuren som følger med denne pakken er ganske dårlig. Greit at en "alt-i-ett" løsning gjør det mer lettvint, men vær klar over at hvis du plukker ut beste antivirus-programmet fra en plass, beste brannmur fra en annen plass og beste antispyware fra en tredje plass, vil du få en mye bedre sikkerhet. En gratispakke som totalt gir bedre beskyttelse enn noen alt-i-ett pakke du får kjøpt, kan være f.eks Avira antivir, SUPERAntiSpyware og/eller Malwarebytes antimalware, og Comodo eller Online armor (brannvegg) Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Er nok (som det nevnes) ESET Smart Security som er blitt kåret til det beste av alt-i-ett programmene. Men vær klar over dét at brannmuren som følger med denne pakken er ganske dårlig. Greit at en "alt-i-ett" løsning gjør det mer lettvint, men vær klar over at hvis du plukker ut beste antivirus-programmet fra en plass, beste brannmur fra en annen plass og beste antispyware fra en tredje plass, vil du få en mye bedre sikkerhet. En gratispakke som totalt gir bedre beskyttelse enn noen alt-i-ett pakke du får kjøpt, kan være f.eks Avira antivir, SUPERAntiSpyware og/eller Malwarebytes antimalware, og Comodo eller Online armor (brannvegg) Vet det, men syntes brukervennligheten på de 3 programmene (SAS, Avira, Comodo) er svært dårlig... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vet det, men syntes brukervennligheten på de 3 programmene (SAS, Avira, Comodo) er svært dårlig... Javel Kjenner veldig godt til disse har vanskelig for og beskrive dem som annet enn brukervennlige,og som pluss bruker de veldig lite resusser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå